Sila Menabung

Monday, February 8, 2010

Tag About Me and Him

tag yg agak seronok gak..dapat tag ni dari pn.paezah..ok jom jawab soalan2..aku jawab agak panjang..sajek..

1) First time jumpa your hubby bila dan kat mana?

jumpa Tahun 2003..mase aku still student..pastu sume bdak IPTA seluruh negeri dikerah tok g perhimpunan PEACE NO WAR kat stadium bukit jalil..kat perhimpunan tu siap ada persembahan artis g..oleh kerana berminat tgok ala2 konsert tu..aku dan kengkawan menyelinap celah2 student2 len tok dok depan sekali..time tu arr berkenalan tp bukan en.anwar..tp kawan nye..hehehe..

2) Love at first sight?
nope..langsung tidak..

3) Who is he when the first time you met him?
seorang pelajar UITM pakai baju bunga2 ala2 tropicana..(gila tak perasan langsung dia..)sbb aku bbual ngan kawan dia bukan dia..

4) How long it takes for him to ask you out for a date?
setengah tahun kot..pasal nye aku dh abis blaja..balik jb..kami jauh..dia sambung blaja sampai menara gading..aku jek tak sampai gading..

5) First place dating?
KLCC kot..yg penting kat KL..

6) How he proposed?
erkk..proposed tu hape arr..??ajak kwen ke ajak couple..klu couple..kat tepon..heheehe..aku mintak 1 ari pikir..hehee..leh gtu..?

7) Special date with your hubby?
25/10/08 - Enganged
31/5/2009- Nikah

8) Changes that he asked you to do?
balik keje awal..hehehehe..

9) What is about him that you love so much?
suka dia ketawa bila aku buat lawak..hahahahah..comel..dia peramah ngan orang lain..so aku tak perlu susah2 nak start enjin perbualan bila aku kenal kan dia ngan kengkawan aku..pepandai dia arr..

10) What is about him that you wish he would change?
ermm..aku nk dia kurus skit kot..bukan tak suka..tp nk soh dia jaga kesihatan jek..ceehhh..

11) You will lose your mind and crack your head when he..
memaki hamun tak tentu pasal kat dlm keta jika keta dihadapan tak buat masalah sgt pon..pasal aku tak suka dengar maki hamun dari dia..aku jadi tension..

12) You will smile through your eyes for the whole day when he..
do something yg lawak tak sengaja..n aku suka ulang2 perkara tu kat dia..

13) Complete below sentences, "My love towards my hubby is as big as..
universe..infiniti..


Aku nak tag mereka-mereka ini :-

1) nasir ghani
2) mariani
3) nadia
4) wan anie
5) k.lucy

2 comments:

Md Nasir said...

wah..nama aku ada gitu..tq..

p/s : beb,aku dh tukar add blog,see me at http://my-senseaddress.blogspot.com
yg lama kena virus terus jahanam..watahel punya virus..haha

sitiZ said...

ok beb..patut la aku masuk takde..k aku add baru tok ko..