Sila Menabung

Thursday, February 11, 2010

BULAN TRAVEL...

haloo..

ngehhh..entry memang dah menunjukkan aku nak g jenjalan kan..??wah tak sabar rase nye nak bercuti..bulan ni ader 2 trip tok jenjalan..1st trip bersama kengkawan en.nuar g kelantan & 2nd trip bersama rakan seoffice..g kuantan-gambang..yeaaahhh..sebenarnye plan nk g umah cousin en.nuar kawen..kat kuala kedah..tp ttibe change plan g follow kelantan..pasal nye kenduri ari sabtu..en.nuar ada kelas ari jumaat..perjalanan jauh..mungkin tak sempat smpai..nyway..selamat pengantin baru buat adik k.wany..(lupa nama coz lom sempat berkenalan..)& selamat menyambut menantu buat mak chaq & pak chaq..

ok aku nk kemas baju..1st trip akan bermula besok..start from my mother-in-law house kat sg.buloh..naik sekali dgn en.rizal.eddy & angah..so ari ni aku akan bergerak bersama en.nuar ke sg.buloh..en.nuar mood tak ok..huurrmmm..=(

dah2..walau ape2 pon g kemas..nati aku upload pic k..??happy holiday uoll..GONG XI FA CHAI!!!..NGGAAUUMMM..pasal taun rimau..aku layaannn jek arr...

2 comments:

Anonymous said...

wah jauhnye perjalanan..misti best kan? best ape sampai ke hari ini aku masih sakit2 belakang..
-mr.i ops! bkn skrg en.R

sitiZ said...

sakit2 belakang..??pesal en.R??bawak keta sari suntuk ye..?sapa gak nye en.R bawak ek..??kita mengenali ka..??