Sila Menabung

Tuesday, February 23, 2010

kesuntukan

aku nak update 1st percutian kat kelantan ari tu..seperti yang dijanjikan..cehhh..tp sampai la ni aku tak sempat2..pesal ek aku tak update2 gak..

  1. sbb gambar dari camera gedabak en.nuar belum di upload ke lappy beliau..klu ader gmba pon dari camera en.i/mr i..nati nk copy jek arr..bleh gtu..??
  2. then klu dh upload pon nk kena tukar file type pic tu plak from raw file to pic file..
  3. kemalasan aku pon bertingkat2 gak..balik kje ngadap tv visit blog kengkawan..ngadap FB..comment2 pastu tdo..
  4. aku sakit kepale..arrgghh..
ala nk update ape pon..gambar2 poyos kteorang arr..ngeehh..ok la..pening..sok kje tdo la yok..

eh..tetiba aku terupload gmba dari mr.i dari FB dia..leh lak tetibe..k..takpe tgok dulu la..esok2 aku citer pasal perjalanan aku yg aku rase best sgt..makan pon best..smpai aku nye perut dah nak same level ngan perut en.nuar kesayangan..kira aku enjoy la jalan2 ni..yok jalan g wehh..!!





*gamba diatas ihsan dari mr cameraman-en.ijal..terima kasih kerana sudi mengambil gmba..ngeehhh

11 comments:

Anonymous said...

itu la..manyak best la ini jalan..ini jalan sangat best..mau pigi lagi jalan -En. Z-

Anonymous said...

cerita pendek sahaja kah?
hahaha

sitiZ said...

sape lak en.Z??mesti ahli panel..sila perkenalkan diri..hahahahah

sitiZ said...

cerita pendek dlu nati baru cite pnjang mcm karangan SPM..hahaha

Anonymous said...

bila masa pulak ada ahli panel en. Z?
- mister_jay

nas-alphalipid said...

salam.hang kenai aku lg dak?hehehhe

nas-alphalipid said...

salam. hang kenai aku lg dak?hehehe

sitiZ said...

nazri mane..??nazri PSA ke..??

MIERAREZ1 said...

siti, bile nak timang anak. ko kat mana skang...

aliff + afifah + adam + ada said...

nice picture of u both together. u made a very nice couple :) a cute one. btw, kak lucy nk g kelantan gak on second week of june. been there before masa muda2. apa yg terbaru best kat kelantan? :)

Anonymous said...

dh 2nd time sampai sana kan? cerita episod pertama pon x abis lg ni...

-abg jay