Sila Menabung

Sunday, January 10, 2010

IT ROO CAFE

ok..kali ni aku buat entry makan2 lak..heheehehhe..sblm cite pasal makan2.. smlm aku g teman en.husband g beli baju batik..biase arr org gomen..kne pakai baju patik..upss..batik every ari kamis..pilih punya la susah..susah pilih kler tok en.husband..en.suami kunun2 nk berjimat..nk bli yg murah jek..tp akhirnye terjebak jgak bli yg sedikit mahal dri yg murah..tak pe la sedikit mahal tapi ada kualiti dan lebih cantik apa salahnye kan..??

ok..lepas g bli baju..baru la kteorang g makan..aku g makan kat IT ROO CAFE..pernah dengar tak..??lokasi kat jln Dhobby..17, Jalan Dhoby,Johor Bahru, Johor, selalu nye klu g cni aku makan chicken chop..chicken chop bleh tahan gak sedap..kat cni masak ada 2 stail goreng n grill..klu ikotkan citerasa aku nih..aku suke grill..tp klu mkn kat cni aku ske goreng plak..korang tau tak..org ckp la kat cni best Chicken Chop served in JB voted by The Star(suratkhabar)..tp mmg sedap arr..korang musti try..heemm..cite mmg chicken chop..but smlm menu pilihan adalah nasi goreng cina..en.husband pilih yg biase..tok aku pasti nye spicy..kna la pilih nasi..pasal nye dari pagi tak makan..ok lets enjoy de pic..


ok ni la kedai nye..gmba aku rembat kat blog org len..heheehe..

bukti yg kedai ni penah masuk sot kabo..

ni nasi goreng spicy..en.husband nye xsempat amik..pic ni pon rembat..bleh..??

gmba kat dlm kedai..gile lapar time nih..



gmba en.husband

lpas jek makan..g ikot en.husband g photostat bahan2 tok dia ngajar..kteorang g kat tmn universiti..lpas tu direct g umah cip..cip masak2 tok umah wan..wan buat makan2 kat umah dia..so aku dtg hanya TGOK2 n tolong skit2 jek..sbb dtg lmbat..hehehehe..soli cip..

k malam tu ade bbrapa schoolmate dtg umah wan buat kecoh..hahahh..biase arr mengimbau kenangan lama..ramai gak dtg..pastu amik2 gmba..tp gmba aku takde..aku mnunggu kenkawan mengUPLOAD..kengkawan sila cepat mengupload yee..huhuhuhu..


4 comments:

yatiyahya said...

best nmpknya..nk try lah nnt..:)

sitiZ said...

try la yati..sedap gak..n old skol..mmg nmpak lma..

Md Nasir said...

kat jln dhobby eh..cam x perasan jer..nak test gak arr..info menarik nie beb,mana tau bleh jadi port baru makan-makan..yeezzaaa

sitiZ said...

klu ko tak jln2 ctu mmg tak perasan..aku pon dlu tak tau gak..info ni ok gak buat tmbah2 koleksi tempat makan..hehehehe..