Sila Menabung

Thursday, October 22, 2009

hubby ku ke medan....

betapa rajin nye aku memblogkan diriku lagi..

title ni ditujukan tok en.husband aku yg akan ke Medan..bukan medan kat indon & bukan gak medan peperangan..tapi en.husband aku bsok nk g medan temuramah..yeke..??temuramah..??mcm tak best jek bunyi nye..eh..temuduga la....ala interview la senang citer..k bsok en.husband akan menjalani temuduga selepas hmpir setahun menjalani kusus keCikguaan nye..KPLI..yeahhh nak abis dah..beshhh..aku doakan sumer berjalan lancar..n aku doakan en.husband dapat posting kat JB..nati tak yah pikir dok jauh2 n leh jumpa ari2..tak mo dah jejauh..

*to my dear..wish u GOOD LUCK..luv u..=D

gamba lame..but luv it..

1 comment:

MIERAREZ1 said...

salam siti, wah comel gambar...........ko sihat ke? kalu free2 tu chat kat ym ngan aku..