Sila Menabung

Wednesday, October 28, 2009

kerja ku makan...

salam..

ari jumaat & sabtu baru ni aku kna g training..sungguh seronok..xyah dok opis..suke nye aku..tp aku tak suke jugak..pasal training kena ari sabtu lak..aarrgghh leceh..baru nk bangun lambat..n berehat2 sedikit selepas bekerja dgn kerja2 yg susah aku nk abiskan..

heemm..ok la training ni..setiap habis chapter jek nk rehat..smbung rehat..pastu makan..pastu tgh kelas aku bbual..n main kamera hp..pastu lukis2 org lidi aku yg sedikit comel..kire mengantuk sedikit la g training ni..agak nye org len same ke..??buat2 keje tak berpaedah ni..k la mls nk citer..ni aku nk tnjukkan aktiviti aku ketika klas sedang berlangsung..heheheh..


k..aku dh start nk buat kje xberpaedah aku..aku cube snap gmba curi trainer aku..tp kecik la pulak..samar2 belaka..

pastu aku mik gmba sendiri..tp dpt nye suku badan aku..k.fidah sebelah aku penuh khusyuk..tak tau la aku dia ngantok ke pe..

k kami cuber berbual utk elakkan mengantuk..aku msih dgn kerja xberpaedah aku..mengmbil gmba tnpa disedari oleh jiran sebelah aku..kami rupa nye sedang mengepoh2..gmba yg diambil dengan care nyorok2 hasil nye separuh..tp ok la dari suku tadi..

heeheh..nmpak sedikit kepenuhan muka aku..nmpak gak kerajinan aku(wlopon nmpak gak lakonan nye)..jiranku nmpak sedikit boring mungkin pasal muka aku dh nmpak kepenuhan tadi..gile khusyuk aku..


selain mengambil gmba aku suke gak buat gmba lidi bile sedang kusus..ni konon2 aku n en.husband..en.husband nmpak kurus sedikit..heheeh..lpas mik gmba ni aku mms en.husband..n en.husband tnye : npe rambut tu xnmpak cacak ala trojan..ni nmpak rambut nye jarang2 jek..n npe suar tu pendek nmpak lutut..??
aku : ala katun pon nak komen byk..kire ensem la tu..
en.husband : ala yg tu buruk..
aku : teruk..

k la tu jek kje xberpaedah aku ketika sedang berkusus..daa...

No comments: