Sila Menabung

Monday, March 14, 2011

program kami MUSNAH..!!!!

okeh..entry agak tragis kan..??

aku sekarang sedang bercuti di rumah family mertuaku..hanya ini sahaja program yang dapat aku n en.suami lakukan..dari beratus program yang sepatutnya dilaksanakan..beratus la sangat..kekekekeke..mana tak nye..cuti sudah diplan 2 bulan sebelum..nak pegi situ la sini la..beli tu la..beli ni la..semuanye punah n musnah..kerana :-Justify Full
  1. en.suami dikehendaki ke kursus yang telah diaturkan guru besar dia..
  2. aku lak takde relief pasal relief aku kena pergi course..suddenly..
  3. pastu aku takleh la amik cuti panjang2..cutiku dipendekkan..ok la daripada langsung tak diberi cuti..lagi la merana kan..??
kalau ikotkan plan..banyak tempat aku nak g tau..g perak..jitra,kedah..n kuala kedah..suma nak g attend kenduri kawen sefufu en.suami..tapi apakan daya..semuanya tak dapat diduga..

anyway..aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru buat k.wany & Syafiq..semoga berbahagia melayari alam perkahwinan sehingga ke akhir hayat..

gamba takde..

No comments: