Sila Menabung

Monday, March 21, 2011

kawan makan kawan..eh makan bersama kengkawan ;p

salam..

hari ni ada masa sikit nak berblogging..pasal MC tekak sakit dan selsema..saja nak cerita pasal cuti minggu lepas..yang sedia maklum bila start cuti sekolah je..aku pon start la apply cuti tahun..bebudak opis dah biasa pasal benda ni dah jadi rutin bila aku dah kawin..biasa nye orang yang dah ada anak apply cuti..tapi aku takde anak g pon nak sebok gak..kekeekek..al maklum suami ku guru..

cuti hari tu aku balik rumah MIL..kat sg.buloh..dah lama tak balik..jumpa family en.suami..tolong2 mak masak2..mak masak sedap..sambil blajar masakan kegemaran en.suami..pastu..jalan2..makan2..bersama itu perkara biasa kalau balik sana..

selain bersama family in law..melepak n merayap bersama BFF en.suami antara agenda penting dlm list en.suami ..yela klu kat JB en.suami tak pernah jemu nak layan si isteri ni bersama BFF nye..so aku takde masalah mengikut mereka juga..lagipon mereka amat sporting n poyos..mereka sangat rapat since dari sekolah..macam gak aku n kengkawan..memang rapat wlpon dah beranak penak..so aku sangat memahami kalau en.suami nak jumpa BFF..kekadang aku pon sebok nak ikot..tapi biasa la lelaki lepak sampai pepagi buta..lagipon aku saja nak kasi chance diorang bergossiping..(budget mcm aku n kengkawan ke..pantang jumpa..gosip lebeh...) hehehehe..

antara aktiviti bersama rakan2 en.suami en.ijal ..tgok cerita merong mahawangsa,,pastu g makan n buat suprise2 ayam nak sambut bufday en.eddy..tersipu2 malu dibuatnye..hehehe..patutnya bersama lagi seorang anggota rakan2 en.suami iaitu en.angah..tp tak datang pasal tak sempat..so on jek la tiup lilin n potong kek yg comel..habis gak kek tersebut dibaham kami..

tu dia kek yg comel..

bufday boy..yg control macho..solo g ye..sila anta borang..kekekeke

en.suami n en.ijal..(bakal mengakhiri..........)


okeh..abis cuti balik la..pasal besok nye nak bekerja..sebelum berangkat balik JB..en.ijal menawarkan diri untuk berjumpa sebentar..nak laga pipi katanye bersama member baiknye..bluweekk..pastu dibekalkan kami air yang sedap..hehehehe..TQ en.ijal..nati banje lagi..en.suami teruja gilos..
air bekalan tok pulang..coklat..sedap..

2 comments:

Anonymous said...

mengakhiri apa tu..haha

-mister jay bukan miss jay

sitiZ said...

orang darah manis..nak buat cmne..