Sila Menabung

Saturday, July 31, 2010

katak bawah tempurung..

title itu ibarat aku sekarang..sebabnya..semua komputer aku..sudah rosak..mula2 komputer meja pastu disusuli pula komputer ribaku..HUUARRGGHHH...aku seperti hulk yg bertukar colour ijo..sebab nye tak dapat berjalur lebar..ni pon aku pakai lappy husband sayangku yg sedang tido..hurrmmm..yang aku boleh buat hanyalah hupdate facebook menggunakan telefon tangan..aku seperti rasakan hidupku tidak canggih & tidak moden..HUUAARRGGHH..sekali lagi aku bertukar colour..nk tukar colour pink plak..tapi nampak sikit ayu kan..??

apakah aku merapek..kerepek ni..ouuhh jika perasan..penggunaan bahasa juga sangat sopan..huhuhu..

ok lah..itu jek nak kasi hupdate..

chalooo..

1 comment:

wana said...

hi dapatkan info
pasla kesihatan wanita dan kecantikan di http://biocantik.blogspot.com