Sila Menabung

Sunday, July 25, 2010

DIA sentiasa bersamaku..

Salam semua..

hari ni aku berblog hopping..dan tersangkut dekat satu blog ni..dia ada buat renungan pagi jumaat..tulisannya macam sesuai utk aku..tak tau la dia copy ke apa..aku terus bermuhasabah diri..dan beritahu pada diri sendiri..DIA sentiasa bersamaku..jom aku share kan renungan yg aku copy paste tu..

"Bila kau letih dan hilang semangat, Allah tahu betapa kau telah mencuba sedaya upaya.... Bila tangisanmu berpanjangan dan hatimu kedukaan, Allah telah mengira titisan air matamu... Bila kau rasa ketinggalan dan masa meninggalkanmu, Allah setia di sisimu... Bila kau telah mencuba segalanya tetapi tidak tahu arah tujuan, Allah ada jalan penyelesaiannya... Bila tidak ada yang bererti buatmu, keliru dan kecewa, Allah adalah jawapannya...."

No comments: