Sila Menabung

Wednesday, December 22, 2010

luv 3 boys..

salam...

aku skang ni tengah mode rindu kat anak sedara aku..ceehh..ye betul arr..aku ada 3 anak sedara..suma boys..iman,alif & syahmi..biase nya aku selalu jumpa iman n alif jek pasal diorang stay kat jb..syahmi lak stay kat KL..akan balik bila ada cuti panjang..n syahmi gak bakal mendapat adik..wahhhh!!bertambah lagi duit raya aku nk bagi..kekekeke..sangat suka..kot2 dapat gurl ek...

ok cita pasal bbudak ni..kalau bersama memang riuh sekampung..mungkin syahmi kena mengambil masa tok keserasian bersama 2 beradik yg sememangnye riuh..ala..klu dah boys..its boys la..kejap jek dah jadik geng..

iman = seorang abang..cool..
alif = suka nak bercerita..tapi cakap pelat..lawak arr..
syahmi = pelawak..mcm bapak dia..

lagi sebulan lebih..2 beradik iman & alif n daddy..ikot mama dia pegi jepun..lebih kurang 4 tahun diorang stay kat sane nati..hurrmmm..sangat rindu mereka..

syahmi plak..tak sabar nak jumpa adik awak nati..mak et doakan semua selamat..

oklah..mari berkenalan dengan 3 boys itu ye..



hurmm..tengok..macam2 ragam la..

yang peace tu alif..sebelah dia syahmi..
nama saya syahmi..

bersama pak ucu mereka..sebelah alif abg dia la..iman..
rombong school iman g singapore..iman yang bawak botol air hijau yang besar tu..




alif yang ambik gmba ni..



alif ngan kucing..




No comments: