Sila Menabung

Monday, June 21, 2010

OUR 1st Anniversary


yeeaaahh..sudah nak sebulan dah 1st annvsary aku..tapi baru ni la nak update..sangat la rajin tuan tanah blog ni..tapi apakan daya tuan tanah tetap nk bagitau yg dia sudah berkahwin bersama suami terchentanya selama setahun 23hari iaitu pada 31/5/2009..

doa aku tok perkahwinan ini..semoga :

1) kekal ke akhir hayat..
2) bahagia selamanye
3) dapat menghadapi dugaan dengan tabah bersama..
4) dilimpahkan kasih sayang juga rezeki tidak terhingga selamanya..
5) dikurniakan zuriat yg soleh & solehah Insyallah..
6) dan semua yg baik2 hendaknya dalam kami mengharungi alam rumahtangga..
7) tak lupa gak..hopefully en.suami dapat transfer dekat ngan aku..

amin..

6 comments:

Unknown said...

ct....
aku doakan semoga cepat dikurniakan baby2 yg comel...

p/s : dtg le umah aku kat nusa indah...

yatiyahya said...

happy annivessary siti....:D
semoga berbahagia hingga ke anak cucu...

sitiZ said...

amin..thanks sharun..k..nati raya aku dtg..hehehehe

p/s: weh pesal blog ko aku tak dapat bukak..??

yati TQ..amin..

Unknown said...

ct, blog sapa? aku ke?

sitiZ said...

haah..ko nye blog ader ke x..??

Unknown said...

haha, ct mane aku ader blog...
aku suka bc blog kowang2 jek. xde mase beb nk wt blog. kje byk! eh ko ader jumpa ke blog aku? kt ner ek?