Sila Menabung

Friday, November 6, 2009

stadi..tido..stadi..tido..tido..ZZzzzz...

hurrmm..ari sabtu depan aku nak exam..aku mmg gementar bangat ni..tp aku slumber..xbnyak bace..wlpon bace..aku ingat n xingat..risau jgak..pasal aku kena pass this exam..huuuaaaa..aku buntu la..

msalah nye..aku klu nk stadi aku kne stadi mlm..n bile mlm..aku kne bersengkang mata tok stadi..n bile nk bersengkang mata lak..aku kne minum nescafe..ni pon rutin aku bile zaman stadi dlu..n bile nk kne minum nescafe tu la yg menjadi masalah aku..pasal aku pasang niat nk puase minum nescafe bulan ni..pasal nescafe ader byk kefen (tetibe aku xtau eje kandungan dlm kopi tu..jap aku google..=))k..kafein=ejaan yg betul dan tepat..n bile kite minum byk kafein ia nye xbek tok kesihatan klu minum byk sgt..bila tnpa nye lah aku xleh stadi pasal aku sik nk tertido jek..juga pengarruh katilku..pasal aku stadi kat ats katil..heheheh..tak guna nye ct..

citer pasal nes ni..nescafe mmg aku nye fav. drink la..klu tak caye chek ngan PA2 tak bergaji aku..(ader lagi ke PA2 aku ni..lame xguna ayat PA2 tak bergaji) diorang siap kutuk2 aku pasal aku mintak nescafe tarik/nescafe ice..time tengah makan makanan ala2 ong puteh..or mkn kat tempat yg jarang2 pegi..bagi diorag rugi arr klu g jjauh/pelik2 minum nescafe..pe class..??bile org yg mintak order tanye nk minum ape..aku biase org pertama la pilih air..n bile aku pilih air nescafe jek..diorng buat muke..diorang cakap aku pilih minuman org tua..hahahah..ader aku kesah..??last nye PA2 aku pon suke nescafe gak..kan cip &haza..??tetibe aku rindu tok lepak bersame PA2 tak bergaji aku..takpe nati kite hangout k..??

eh..tetibe cite pasal nescafe..bukan tajuk sebenar citer pasal stadi aku ke..??ala..tersasar..lantak arr..aku punye suker la nk citer ape kan..??alamak citer stadi jek aku dh gabra balik..isshh..aku tawakal jek bersame usaha ku..huhuhu..insyallah aku lulus..amin..

minuman kegemaran aku..gamba hiasan sahaja..aku takde gmba minum nes..

stadi kat katil konpermm arr aku tido..cmne nk masuk..sila lihat disebalah kanan peha saya..siap ade nota kaki g beb..

1 comment:

Anonymous said...

nota kaki ni sy panggil toyol..uiks? study ape? study cara2 menguruskan en.nuar ke? hahha

-mr.I