Sila Menabung

Sunday, April 26, 2009

countdown..1bulan..5hari..

dh dekat..takot..

hemm..nak dekat dh aku ari nk bertukar status..lagi 35 ari jek..
byk benda aku nk bercerita..tapi..ari ni belum datang mood..tp sebab aku nak countdown..aku post jugak blog ni..dari tadi aku tengah cari tempat tinggal untuk family bakal mertua aku..aku tak tau nk cari tempat tinggal diorang..biasa nya klu rumah mertua dekat2 tak payah cari rumah kan..??tapi disebabkan bakal family mertua aku ni asal nye luar dari jb aku kena la cari kan tmpat tinggal yg selesa sikit..klu org dlu2 biase nye akan tempatkan org 'belah laki' kat rumah sedara2 jek..or sewa rumah..tp aku xnk susah kan sedara2 aku..aku ingat aku nk sewa resort/hotel jek..tadi survey2 kat pulai spring..goodhope..starhill..sume tempat ni dekat ngan umah aku..lagipon aku nikah ari same ngan ari bersanding..huh..msti penat..pasal hotel ni lom decide g..korang rase kat ne ek..??kasi aku idea leh x..??



5 comments:

Faridah Jaffri said...

hehe dh nak kawen dh kak CT! bagus2...congratz!

rasenye goodhope pun ok jer! dekat skit ngan umah kak CT senang nak gerak xlah penat nak ulang-alik!

Ieja RizaLiza said...

ewah2 ... sejak bile pulak insan di atas menjadi PA ko nih!! ini tidak adil !!
babe ... aku suggest yang ada suite x kisah la mane pon. dan jgn lupa suite utk aku gak!! penat weh ...

Anonymous said...

i think goodhope is better..dekat dgn umh lg pun

sitiZ said...

heemm..im thinking..

Unknown said...

goodhope je lah... save ckt...hehehe
jgn lupa nak kawen nie byk kene kua duit...